niedziela, 9 czerwca 2013

Dermaroller+Kwas hialuronowy


Dwa lata temu kupiłam swój pierwszy dermaroller,który okazał się hitem :)))
A kiedy wspomniałam o nim w jednym z postów kosmetycznych (jeszcze z początku bloga),po dziś dzień dostaję od Was wiadomości w tej sprawie.Najczęściej pytacie o to:
- Czy jego używanie w warunkach domowych jest bezpieczne?
- Czy dermaroller sprawi,że pozbędziecie się rozstępów/cellulitu?
- Jakiej długości wybrać igły?
- Jak przeprowadzać kurację na twarz.Co stosować przed i po zabiegu?
-Czy warto go kupić.Czy naprawdę jego używanie przynosi efekty?

Czy warto mieć to cacuszko we własnym posiadaniu?
Zdecydowanie warto!
Ja swój pierwszy dermaroller zajechałam:D Dosłownie(!)
Stąd też zakup nowego ;] Akurat trafiłam na promocję i zapłaciłam za niego 50% ceny.Zresztą dermarollery są teraz o wiele tańsze niż na początku,kiedy były jeszcze nowością.Należy jednak pamiętać by kupować urządzenie ze sprawdzonego źródła,posiadające atest.

Długości igieł dermarollerów są różne.Ja używam 0,5mm - bo są najbardziej uniwersalne.
Model na który się zdecydowałam ma 540 tytanowych micro igieł.
Więc jest dużo lepszy od poprzedniego,który miał ich ok.200.


Dermarollera najczęściej używam do masażu twarzy,fundując sobie nic innego jak mezoterapię :))
Korzyści?
-Ogólna poprawa kondycji i wyglądu cery.
Moja buzia jest dużo gładsza,pory zwężone.Zaskórniki na nosie odeszły w niepamięć.Pomimo(i niestety),że jestem palaczką to cera wygląda świeżo :)) Kiedyś w okolicach brody miałam lekkie przebarwienia i plamki po syfkach-dzięki masażom dermarollerem już nawet o nich nie pamiętam.A do tego,co mnie cieszy najbardziej- nie robią mi się nowe.

Podczas masażu dermarollerem w skórze powstają mikro nakłucia,co powoduje pobudzenie naturalnych
procesów wytwarzania kolagenu i elastyny.Stąd znaczna poprawa stanu cery a nawet wygładzenie drobnych zmarszczek :)) Jednak żeby osiągnąć zadowalające efekty masaże należy wykonywać regularnie.
Zabieg igłami 0,2mm możemy wykonywać nawet codziennie.Igłami 0,5mm 1-2 razy w tygodniu.

Zabieg na twarz:
Buzię oczyszczam płynem micelarnym,dezynfekuję urządzenie,aplikuję serum na twarz i przystępuję do wykonania masażu.
Wałeczkiem wykonuję ruchy"przód-tył"-MAX.10 razy na każdą partię twarzy.Ruchy:góra-dół,prawo-lewo i na skosy w obydwie strony.Zaczynam od brody,następnie masuję policzki,nos i czoło.


Po zabiegu buzia jest zaczerwieniona więc zazwyczaj masaż wykonuję przed snem.Zresztą,jak wiadomo
w nocy skóra lepiej się regeneruje i wchłania preparaty.Następnie na buźkę aplikuję krem lub nawilżającą,czy odżywczą maskę.
Ostatnio przy zakupie nowego dermarollera skusiłam się na zakup 5% Kwasu hialuronowego usieciowanego.Jest to genialne serum,które nawadnia i nawilża skórę przez 24h,do tego ma właściwości wygładzające i przeciwzmarszczkowe.Stosuję je na co dzień,a w połączeniu z masażami efekty są jeszcze bardziej zadowalające :))


Czy zabiegi dermarollerem przeprowadzane w warunkach domowych są bezpieczne?
Igły 0,2mm i 0,5mm na pewno nie zrobią nam krzywdy i są jak najbardziej bezpieczne.Igiełki 1,0mm,1,5mm i 2,0mm są już bardziej inwazyjne i chociaż można je używać w warunkach domowych, polecam najpierw konsultację w dobrym gabinecie kosmetycznym lub specjalistycznym.
Natomiast zdecydowanie,nie polecam stosować na własną rękę dermarollerów z długością igieł 3mm i więcej-są to już urządzenia medyczne i taki zabieg powinien wykonywać tylko i wyłącznie specjalista(!)

Dermaroller a cellulit i rozstępy.
Świeże rozstępy(te jeszcze czerwone,czyli ukrwione)można zlikwidować przy pomocy specjalistycznych
zabiegów dermarollerem i do tego celu służą igły 3mm i dłuższe,czyli medyczne i jak wyżej wspomniałam taki zabieg powinien wykonywać jedynie specjalista.Przy świeżych rozstępach na pewno pomogą też domowe zabiegi z użyciem igieł 0,5mm,1,0mm i 1,5mm+preparaty wspomagające.
Natomiast jak wiadomo cudów nie ma i stare rozstępy,które są już białe nie są do usunięcia takim sposobem(w takim wypadku zostaje nam laser).Natomiast masaż dermarollerem z igłami 0,5mm,1,0 mm i 1,5mm na pewno pomoże je w jakimś stopniu spłycić,wygładzić skórę i sprawi że będą mniej widoczne.

Cellulit
Za to w tym wypadku domowe masaże działają i to całkiem nieźle!
Po zimie,jak to po zimie-mniej ruchu,więcej jedzenia i tyłeczek,czy udka mogą już nie wyglądać tak ładnie ;)
2-3 razy w tygodniu kilkuminutowy masażyk(igiełkami 0,5mm i 1,0mm lub typowe do cellulitu 2,00mm)+dobry preparat kosmetyczny i na wiosnę/lato zapominamy,że coś tam się do nas przypałętało :D
Skóra jest ujędrniona,dotleniona i gładka :))

Ważne wskazówki
Przed każdym użyciem i po każdym użyciu - dermaroller należy dezynfekować specjalnym płynem lub chociażby spirytusem salicylowym i gorącą,przegotowaną wodą o temperaturze 60-70 stopni.Dermaroller najlepiej jest przechowywać w oryginalnym opakowaniu,co zapewni nam większą higienę.Dla osób bardzo wrażliwych na ból, poleca się przed użyciem posmarowanie masowanych miejsc kremem znieczulającym np.Emla-na pół h przed zabiegiem.Nie należy wykonywać masaży kiedy korzystamy z solarium lub tuż po opalaniu na słońcu.Więcej przeciwskazań znajdziecie np.TU


***
Wraz z przesyłką zamówionych produktów dostałam ulotkę z preparatami na bazie kolagenu.
Kuszą mnie,nie powiem :] Może któraś z Was dziewczyny używała podobnych?Jeżeli tak podzielcie się opinią :))


___________________________________________________________________Pozdrówki i do następnego ;]

121 komentarzy:

  1. Widzialam to urządzenie u mojej kosmetyczki i się nad tym zastanawiałam, ale Ty mnie przekonałaś w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamowione!! :-) Dzieki Adus! :-)**

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie zaciekawiłaś!!!! Nawet o czymś takim nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę chyba sama się skuszę na to cacuszko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pościk kochana-posiadam i rolluję się:)ja jestem obecnie na poszukiwaniach jakiegoś dobrego serum;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po Twoim poprzednim poście kupiłam to urządzonko i przez kilka miesięcy bardzo regularnie używałam. I faktycznie działa!
    Muszę do niego powrócić, choć w międzyczasie nastały u mnie na moment bolesne okresy w życiu (psychicznie bolesne) i spowodowały, że przestałam :( I to był zły pomysł ...
    Idę do mycia i do dermorllerka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu... :)) Dużo sił dla Ciebie:* Mam nadzieję,że już wszystko jest OK :)
      Ja też zaraz będę się 'katować' igiełkami:D

      Usuń
  7. No to będę się rollować ;)))
    Dzięki kochana za ciekawą notkę :*

    stała czytelniczka Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. za pierwszym razem się nie skusiłam - nie lubię jak boli;) no ale że mój cellulit nie daje za wygraną, to próbuję wszelakich sposobów, by się dziada pozbyć... w środę będę się nakłuwać i z pewnością Cię przeklinać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vinga :D:D
      A klnij na zdrowie,ma pomóc i pomoże;):*

      Usuń
  9. Teściowa moja używa kolagenu (platinium z tego co pamiętam) i jest zadowolona, ale ja raczej efektów większych niż po odpowiednio dobranym kremie nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. KOchana, dobry post, już szukam na All :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie można kupić ten dermaroller i kwas hialurynowy i ile takie cacuszka kosztują?
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG chcę go ! gdzie to cudo można kupić ? podaj Ada jakiś link koniecznie :P

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga,Daggi - ja akurat kupiłam z tej stronki
      http://spa-medica.eu/?pl_dermaroller,218&gclid=CK27rra-rLcCFcVY3godYVYAgg
      Dermaroller 0,5mm obecnie jest w promocji,przeceniony z 80 na 50zł.Kwas hialuronowy 30ml-55zł.

      Takich stron w sieci jest mnóstwo,na allegro też jest niezły wybór:))

      Usuń
    2. o dzięki wielkie :* pogrzebię jeszcze na allegro :P ale ta przecenka super :)))

      Usuń
    3. ja wczoraj zamówiłam tu --> http://allegro.pl/najnowszy-dermaroller-mt-540-igiel-orginalny-i3296251160.html
      jakaś niska cena w porównaniu do Twojej Aduś. mam nadzieję, że to nie będzie jakieś g.wno;/

      Usuń
    4. Ooo,jaka super cena:)) Myślę,że będzie OK;)
      Nie raz natrafiam na różne stronki i ten sam produkt na jednej kosztuje np.40 a na innej 100zł:-/
      I tak w razie czego masz rok gwarancji:]

      Usuń
    5. Ja chyba też się skuszę :-)
      Ada mogłabyś przyjechać do Krakowa i zrobić jakąś lekcję pokazową??? :-)
      buuuuziaki

      Usuń
  13. Nabrałam ochoty na takie cudo! Same plusy i jak tu się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o takim urządzeniu ale jeśli faktycznie tak dobrze wpływa na przebarwienia muszę się nad nim zastanowić, nie mówić już o zaskórnikach na nosie - pozbycie się dla mnie ich nadal pozostaje w sferze marzeń (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post !
    Szukam i zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już dawno o tym myślałam , ale boję się zakażenia ! Nie wiem czy dam radę dezynfekować odpowiednio , bo słyszałam , że trzeba się z tym obchodzić jak z narzędziem chirurgicznym. Ale sam zabieg na pewno jest super .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wałeczek trzeba dbać to fakt,ale nie jest to znowu takie trudne;))
      Wystarczy przed i po użyciu,spryskać głowicę płynem dezynfekującym.

      Usuń
    2. Roller należy kłaść tylko i wyłącznie w dołączonym "etui" i w nim należy go przechowywać!

      Usuń
  17. super!!!!!!!!
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. jak rzucisz palenie efekty będą bardziej wymierne :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. czy derma-roller nadaje się do cery naczynkowej? mam takową i trochę obawiam się zakupu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermaroller jest polecany do cery naczynkowej :))

      Usuń
    2. Do cery naczynkowej nie powinno się używać igieł dłuższych niż 0.3 mm, co stosuje się w gabinetach, w warunkach domowych powinno ogólnie stosować się tylko derma roller z igłami o długości 0,2 mm.

      Usuń
  20. Jedno pytanko. Mam ciemniejszą skórę w okolicy brody, już myślałam,że nic z tym nie zrobię, a tu proszę, zapaliłaś mi światełko w tunelu! Piszesz, że Tobie się udało tego pozbyć.Pamiętasz jaki dokładnie preparat stosowałaś na twarz do masowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie stosowałam żadnego 'specjalnego' preparatu do rozjaśnienia plamek tylko regularne masaże :))
      Ale na pewno włączenie do kuracji odpowiedniego serum,czy kremu rozjaśniającego przyśpieszy pożądany efekt :)

      Usuń
    2. No i co Lusia ? Kupujemy ??? : ))))

      Usuń
  21. Tak czytam... "igły"? Chyba nie... Na serio "igły"? Ała! :( Dla mnie depilator to już jest zło konieczne :p Ale powiem Wam, że ja staram się biegać przynajmniej 1 raz w tygodniu i pozbyłam się celulitu, a do tego oczywiście kilku kilogramów, bo jak wiadomo, biegając spalamy najwięcej kalorii w porównaniu do innych sportów ;) Nigdy tego nie lubiłam, ale chyba przez tzw. "uraz szkolny" :p Strasznie nie lubiłam nauczycieli krzyczących "nie zatrzymuj się! Szybciej, szybciej!" :( Zawsze dobiegałam ostatnia do mety... Teraz biegam z przyjemnością, kto by pomyślał ;) Wystarczy włączyć sobie ulubioną muzykę w telefonie (słuchać przez słuchawki oczywiście ;)) i od razu świat staje się kolorowy. Ja akurat mieszkam w malutkiej wiosce i tam gdzie biegam nie ma ani jednego człowieka :p Coś pięknego. Podziwiam miejsca, na które nigdy nie zwracałam uwagi i stwierdzam, że jednak mieszkam w pięknym piejscu :) Jak chodzi o muzykę, to zawsze włączam sobie taką, przy której lubię tańczyć, czyli czarną ;) 50-cent i te sprawy ;) Mówię Wam, aż chce się ruszać ;)
    Paula9891

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruch+zdrowe posiłki to podstawa:)) Zazdroszczę Ci Paula miejsca zamieszkania-to jest moje marzenie,żeby kiedyś mieć dom,jak to ja mówię 'na odludziu' :] Póki co w każdej wolnej chwili,wsiadam w autko i jadę w swoje odludne,ulubione miejsca gdzie z szalonym Dżekim,nabijamy km na długich spacerach:))

      Usuń
  22. Świetny post!!! Ja również jestem palaczka :/ i moja gęba do pięknych nie należy (dobrze, że na zdjęciach tego nie widać :p). Najpierw poczekam, aż koleżanka salon otworzy, zrobi ze mną porządek, a potem kto wie, może pomyślę o takim cudeńku :)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super post! muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się skuszę, dziękuję za ten post, dobrze jest usłyszeć rzeczową opinię. Odnośnie kolagenu- nie wiem czy tylko na mnie nie zadziałał, może macie inne efekty ale ja przy ponad ośmiomiesięcznej kuracji, wydanych setkach złotych (kolagen plus serum do ciała i kremy do twarzy z colwaya) nie zauważyłam żadnej poprawy i to na świeży cellulit którego mimo regularnego fitnessu nabawiłam sie po trzydziestce :(
    Klepałam zawzięcie codziennie w większości 2x dziennie...
    Jedyne co mogę stwierdzić to nadzwyczajna gładkość skóry po zastosowaniu serum z tej firmy ale z kolagenem to tylko więcej zabawy było. Myślę że jakby superserum połączyć z masażem, który opisujesz efekty byłyby dużo lepsze.
    I w walce z cellulitem to nie krem ale masaż ma znaczenie więc zamawiam szybko to cudo coś opisała i zaczynam sie kłóć- może przed plażą będą jakies efekty.

    A poza tym to bardzo lubię Twojego bloga od lat, musisz być świetną babeczką:)
    Pozdrawiam -wierna Małgośka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy zestaw, moja kolezanka uzywa podobnego, ale od niedawna, wiec nie wiem, czy juz ma jakies efekty. Ja niestety nie skusze sie, bo znam siebie i wiem, ze po jednym uzyciu wyladowalby gdzies w szafie. Nie mam samozaparciai wole, gdy ktos wykonuje zabieg. W lecie mam w planach ostrzykiwanie hialuronem, ale moze wystarczy mezoterapia. Troche sie boje:/ Iv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iv, jak się już zdecydujesz na zabieg ostrzykiwania kwasem,to daj znać na @ co i jak ;))

      Usuń
  26. A co należy przed zabiegiem nałożyć na twarz?Na all są kapsułki czy jakiś specjalny krem trzeba zakupić?Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu preparat należy dobrać do własnych potrzeb,zależy czego Twoja skóra potrzebuje :))
      Natomiast jeżeli chcesz używać dermarollera profilaktycznie i nie borykasz się z jakimiś szczególnie dokuczliwymi problemami cery,wystarczą kosmetyki:krem/serum których używasz na co dzień :)

      Usuń
  27. Szczerze powiedziawszy nigdy o tym zestawie nie słyszałam, na szczęście na razie nie potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super post.mogłabyś napisać jaki płyn dezynfekujący trzeba uzywać i jakie serum wybrac bo nie mam pojęcia.a chcialabym zakupic owy super dermaroller.gdzie to kupować czy tylko przez internet.pozmóż mi prosze.pozdrawiam.martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze zamawiam przez internet:) Płyn dezynfekujący i dermaroller kupisz np.tu
      http://spa-medica.eu/?pl_dermaroller,218&gclid=CK27rra-rLcCFcVY3godYVYAgg
      lub tu http://www.kuracjeantyaging.pl/derma-roller/1080-profesjonalny-plyn-do-dezynfekcji-derma-rollera-na-bazie-alkoholu-100ml.html
      Są też dostępne na allegro:))
      Co się tyczy serum,to należy je dobrać do potrzeb swojej cery - pozdrawiam :)

      Usuń
  29. Mam dermaroller, ale używałam go może kilka razy i to tylko na udach, nigdy nie próbowałam na twarzy. Prawdę mówiąc, to zakupiłam go pod wpływem Twojego poprzedniego postu na jego temat. Teraz spróbuje zacząć używać go na twarzy, bo może uda mi się choć trochę pozbyć przebarwień i zwężyć pory. Mam tylko takie pytanie, czy można go używać bez niczego, tzn przed masażem nie nakładać żadnego serum, tylko dopiero po? Czy zawsze do masażu trzeba zastosować jakiś specyfik, odpowiedni do posiadanej cery? Z góry dziękuje za odp:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta,sam masaż dermarolerem wykonywany regularnie przynosi efekty.Serum to tylko wspomagacz :)
      Ja wiele razy rolkowałam się 'na sucho' (oczywiście po uprzednim oczyszczeniu twarzy) a dopiero potem nakładałam serum i krem albo sam krem,który używam na noc ;]

      Usuń
    2. Dziękuje, w takim razie zabieram się za masaż :)

      Usuń
  30. O kochana niezmiernie sie ciesze widzac na nowo twoja aktywnosc w necie! bo gdzies mi sie troche zawieruszylas :) ciesze sie na twoj widok jak by wrocila dawna dobra znajoma! buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam dosc nietypowe pytanko:czy samo kozystanie z dermarollera bez uzycia serum jest korzystne poprostu samo masowanie nim twarzy?edyta

    OdpowiedzUsuń
  32. Ado, a jak to jest w przypadku olejków np. arganowego: lepiej jest go zastosować jako preparat wspomagający (czy w ogóle to dobry pomysł?) czy lepiej po zabiegu? Pozdrawiam cieplutko i znów super post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Ja jeszcze nigdy nie stosowałam ale o dobrodziejstwach olejku słyszałam wiele i wiem,że niektóre osoby stosują go po masażu lub łączą z serum czy kremem :))

      Usuń
  33. ojojojoj ja to fce fce ja uzywalam kolagenu chyba z tego z ulotki ktora masz na zdjeciu z lagenko.pl http://rasz-rush.blogspot.com/2013/05/lagenko.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmmm przydałoby mi się coś takiego przydało :) Może się kiedyś skuszę :)
    Kochana a w poprzednim poście wygląasz po prostu ach i och <3 No bo coż innego mogę powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post! Bardzo profesjonalnie wszystko opisałaś:) Powiem Tobie szczerze że chętnie się na niego skuszę jeśli tylko cena mnie nie zabije;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie używałam tego wynalazku :) Chociaż w sumie, pewnie i warto byłoby robić ten zabieg samemu, a nie chodzić cały czas do kosmetyczki ..

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna recenzja! Ale jesteśmy pewne że takie wynalazki Ci niepotrzebne! Jesteś piękna bez żadnych ingerencji :D

    OdpowiedzUsuń
  38. słyszałam o tym od koleżanki,która studiuję kosmetologię a gdzie to można kupić i za ile??
    Ważne jest też to, że kremy bez tego rollcitu nie maja możliwości trafić do głębszych warstw skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki podałam już wyżej w komentarzach:))

      Usuń
  39. Great post, I really like your blog!
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  40. słyszałam żw kolagen jest lepszy w tabletkach niż ten do stosowania na zewnątrz.
    wiesz coś o tym?
    pzdr
    kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś przez kilka miesięcy zażywałam apteczne kapsułki z kwasem hialuronowym;]Od niedawna zastanawiam się nad powtórzeniem kuracji.Myślę,że takie suplementy są dobre i w połączeniu z codzienną pielęgnacją dają efekt :))

      Usuń
  41. Adrianko kochana, ja nawet nigdy nie słyszałam o dermarollerach :/ Ale teraz dzięki Tobie już je znam!! Dziękuję Ci, że post jest tak kompletny, bogaty w informacje! Pewnie przy moim aktywnym trądziku to póki co tylko marzenie, bo jeszcze bym sie bardziej "rozpaprała", ale jak już mi zejdzie, to koniecznie spróbuję, bo te blizny nie dają mi żyć.

    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. mam i ja. i moja siostra. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, brzmi mega zachecajaco! Jesli chcialabym go uzywac do masazu twarzy, to lepiej jak kupie igly 0,5 czy 1mm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do domowego użytku polecałabym 0,5mm :))

      Usuń
  44. A czy po takim nakłuwaniu można się opalać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno się opalać tuż przed zabiegiem i zaraz po nim :)

      Usuń
  45. Ada witam i sorry,że nie zaglądam, ale komputer mam ciągle zajęty. Ada ostatnio kupiłam masażer do twarzy ultradźwiękowy,w ciemno bo nie ma żadnych opinii w necie na ten temat. Ten co tu prezentujesz też był,ale odstraszyły mnie igły a po twoim wpisie może się zaopatrzę jeszcze w to. Jeden zabieg w salonie kosmetycznym ultradźwiękami to koszt 100zł, tyle samo kosztował masażer. Mam go dopiero mc, więc za dużo nie mogę jeszcze na ten temat powiedzieć, ale stosuje go codziennie. pozdrawiam Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Tosiu:))
      O masażerze ultradźwiękowym słyszałam i sama mam na niego chęć:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  46. Ada dzisiaj doszedł do mnie dermaroller i kwas hialuronowy, i mam pytanie czy rolujesz miejsca wokół oczu, a kwas nakładasz po czy na czas masażu? Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosiu sam kwas zazwyczaj nakładam przed masażem, pod oczami też lekko roluję :)

      Usuń
  47. Thank you,Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj zrobiłam masaż i myślałam,że to będzie bardzo bolało, prawie nie czułam nic, dopiero pózniej twarz mnie trochę piekła. Ada mam pytanko czy masaż robisz powoli i mocno dociskasz do skóry? Szyję też rolujesz? Tosia

      Usuń
    2. Szyję, to tak - od czasu do czasu :]
      Podczas masażu nie dociskam mocno rolki do skóry, masażyk wykonuję raczej powoli ;))

      Usuń
  48. Hej Ada,thank you za wszystko, dzięki Tobie dowiedziałam się o tym cudeńku, a na zabiegi do kosmetyczki mnie nie stać. Ty masz bardzo ładną cerę i dzięki temu,że dbasz o cerę będziesz dużej młodsza. Masażer ultradżwiękowy trzeba raczej używać już w młodym wieku, ponieważ on zapobiega niż niweluje problemy powstałe przez lata.
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Kochana ;*
      Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z efektów :))

      Usuń
    2. Ada mam pytanko ile razy w tygodniu używasz dermarollera? W starym poście pisałaś,że codziennie. Podobno w lecie go lepiej nie używać bo przez to skóra się szybciej starzeje . Ada zajrzyj na blog AngiCafe i w poście z dnia 19 marca 2013r, są zdjęcia przed i po zabiegu. Ja po masażu nie mam takich czerwonych kropek, blogerka pisze,że jej twarz się regeneruje po kilku dniach, też używa 0,5mm. A u Ciebie po masażu też tak to wygląda? Tosia

      Usuń
    3. W lecie nie są wskazane zabiegi gdy się opalamy :)
      Ja teraz staram się robić masaże regularnie 2 razy w tygodniu, zawsze robię przed snem, buźkę mam zaczerwienioną ale nie mam żadnych kropek - rano nawet nie ma śladu po masażu - zaczerwienienia itp. ;]
      Z tego co widzę i doczytałam u niej na blogu, to fotki wykonywanego masażu wzięła z internetu, gdzie zabieg wykonywany był w gabinecie i być może użyte zostały dłuższe igły, zresztą - gabinetowe zabiegi są bardziej inwazyjne - stąd te kropki i mikro krwawienie.
      Acha, teraz doczytałam też w jej komentarzach, gdzie napisała - że rolkę należy mocno dociskać - ja jestem przeciwnego zdania. Wykonując masaż w warunkach domowych, stosuję się do zaleceń producenta i rolkę dociskam średnio mocno. Też po zabiegu mam efekt czerwonej/palącej buzi, ale twarz dochodzi do siebie po nocy - a nie przez parę dni, i chociaż w tym czasie cera się regeneruje to nie mam żadnych przykrych "objawów".

      Usuń
    4. Ada,thank you, jesteś kochana.:D:D Jeszcze jedno pytanie, spotkałam się z taką notką,że po użyciu dermarollera lepiej stosować kremy bez konserwantów, Mogłabyś jakiś polecić. W sumie lepiej,że nasze urządzenie nie działa jak na tych zdjęciach, słyszałam,że takie inwazyjne zabiegi mogą doprowadzić do martwicy skóry. Ja mam takie same objawy po zabiegu co Ty i rano już jest ok, nie chciałabym, aby twarz regenerowała się przez kilka dni bo jak wyjść z domu i te igiełki 0,5 są bezpieczniejsze. Tosia

      Usuń
    5. Ja używam serum z powyższych fotek i kremu Vichy Aqualia Thermal do skóry suchej . Czasem olejek arganowy (kupiłam jakiś czas temu), a nieraz po zabiegu nakładam maskę odżywczą/nawilżającą ;]
      U mnie to jest tak, że dodatkowo na brodę stosuję La Roche-Posay Effaclar duo, kiedyś w tej partii miałam małe problemy, więc już tak zapobiegawczo :D
      Ogólnie dobre kremy są z Avene, Iwostin - osobiście, zawsze sięgam raczej po te z aptecznej półki ;))

      Usuń
    6. Thank you :D:D Ada ile już używasz dermarollera? Jeszcze takie pytanko, jeśli mogę zapytać, Twoja mama ma koło 50? Jestem ciekawa czy młodo wygląda bo może Twoja buzia to zasługa genów. Ostatnio spotkałam dziewczynę która ma 28 lat i bardzo się postarzała, nie chodzi mi o obgadywanie, tylko o to,że Ty też jesteś w jej wieku, a jej porobiły się bardzo głębokie zmarszczki. Dlatego dla porównania pytam czy Twoja porcelanowa buzia jest wynikiem dbania o cerę czy genów? Ada a robisz mikrodermabrazje? Pozdrawiam Tosia

      Usuń
    7. Ohoho długo już rolki używam, ok.3 lata (?) o ile się nie mylę :))
      Moja najbliższa rodzinka - mama, tato, rodzeństwo (i chyba ja :D) - mamy farta, bo każde z nas wygląda młodziej niż na swój wiek:] Moim rodzicom zawsze dawano co najmniej dychę mniej niż mieli, chociaż obydwoje całe życie palili papierochy :D Moja mam jest już po 50 tce, a trzyma się znakomicie mimo tego że nigdy nie stosowała jakiś wymyślnych zabiegów na buźkę - krem nawilżający i ewentualnie maski :)

      Co się tyczy mikrodermabrazji to dwa lata temu, zakupiłam sobie urządzenie marki Roc, zestaw Renewex i specjalne mazidło do tego, i tak sobie regularnie wykonywałam zabiegi w domowym zaciszu.
      No właśnie, dobrze że mi przypomniałaś! Jutro sobie zamówię krem i nowe gąbki do urządzenia, bo tamte mam już zajechane :D

      Usuń
    8. Ada myślę o takim urządzeniu, tylko nie wiem czy dam radę obsłużyć tę maszynę, chyba,że w instrukcji wszystko pisze. A Ty może miałaś jakieś szkolenie w tym zakresie, skoro dajesz radę? Kupiłam zestaw do mikrodermabrazji w peelingu, ale nie wiem czy efekt będzie ten sam. U kosmetyczki taki zabieg u nas kosztuje 120zł . Geny to duża zasługa i fachowa pielęgnacja i jakie efekty są u Ciebie. Ja od dziecka mam bardzo suchą skórę,że przez to mam taką cerę, wtedy były dostępne tylko dwa kremy bambino i nivea, które na mój problem nic nie dawały. Tosia

      Usuń
    9. To urządzenie z Roc jest bardzo proste w obsłudze :)) i oczywiście jest instrukcja do niego :)
      Jest przeznaczone do użytku domowego i jak najbardziej bezpieczne :]
      W domu można sobie naprawdę zafundować super zabiegi, inwestując w rolkę, czy preparaty do mikrodermabrazji i wykonując te zabiegi regularnie - poprawić stan cery, a przy okazji sporo zaoszczędzić :]

      Usuń
    10. Ada dziękuję za pomoc i proszę jeszcze o informację gdzie kupiłaś urządzenie Roc? Kupujesz tam też gąbeczki i krem do zabiegów? Co ja bym bez Ciebie zrobiła :D:D Dobrze mieć taką koleżankę bo ja nie mam z kim o tym pogadać a Ty jesteś taka nowoczesna i Ciebie nic nie zdziwi,pozdrawiam Tosia

      Usuń
    11. :))) Dzięki Kochana, miło mi jest bardzo :] ;*

      Swego czasu ten zestaw był w aptekach i można go też było kupić na allegro lub w sklepach internetowych, ale z tego co widzę, to nie jest już nigdzie dostępny - ani urządzenie ani krem ;( A szkoda bo był naprawdę świetny i za w miarę przystępną cenę. Znalazłam w necie coś podobnego ale cena 300zł.

      http://www.vitaspa.pl/roc-renewex-mikrodermabrazja-mechaniczna-zestaw-p-167.html

      Usuń
    12. Ada ja też to znalazłam, bo Twojego Roc już faktycznie nie ma, ale ten wygląda podobnie. Bardzo Ci dziękuje, Ada chciałam Ci powiedzieć o moim urządzeniu ultradzwiękowym, rano wstałam i porobiły mi się załamania na twarzy od poduszki, wiem,że to tak mi szybko nie schodzi, wtedy pomyślałam o moim masażerze, po zabiegu od razu wszystko zeszło, tak jak pisałam, jest skuteczny na świeże problemy, lubię go bo kremy lepiej się wchłaniają,, Słyszałam,że powinno się spać na jedwabnej poduszce to wtedy nie ma takich problemów Tosia

      Usuń
    13. O widzisz to się przydaje urządzenie :)) W weekend poszperam jeszcze w necie, może znajdę coś godnego uwagi do mikrodermabrazji :)

      Usuń
    14. Hej Ada, nie napisałam,że podoba mi się zmiana bloga, dzięki temu szybko odnalazłam ten temat. A jeśli o to chodzi to padł mi dermaroller i kupuje drugi, a w sumie to jak najdłużej używałaś swojego, bo czytałam,że tak pół roku i trzeba wymienić, ja używałam go co 4 dni na twarz, dermaroller mi się zepsuł tzn rolka na której są igły wyskakuje. Masażer ultradżwiękowy też padł a nie upłynęło jeszcze roku od zakupu. Z niego zrezygnuje,ale dermaroller muszę mieć. Nie kupiłam urządzenia do mikrodermabrazji w sumie dlatego,że bałam się iż się zepsuje, ale mam peeling do mikrodermabrazji i w sumie on mi wystarczy. pozdrawiam Tosia

      Usuń
    15. Hej Tosiu :)) Jeszcze muszę przyporządkować sporo wpisów pod kategorie, ale fajnie że nowy wygląd bloga i funkcje usprawniają przeglądanie. :]
      Ja swoją rolkę mam od wiosny i jeszcze mi służy, też czytałam że należy wymieniać co kilka miesięcy - ale skoro jest OK. to wymieniać będę pewnie dopiero na wiosnę. :)

      Usuń
  49. Witam mam pytanie co stosować przed zabiegiem i po tyczy się to rozstępów ?? :)
    http://www.neonail.pl/katalog/188-urzadzenia/373-inne/derma-roller/derma-roller-05-mm.html czy takli wałek będzie dobry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wałek jest ok. do użytku domowego, jak najbardziej :))
      Preparat wybrałabym z aptecznej półki, albo kupiła w salonie kosmetycznym :)

      Usuń
  50. a co byś wtedy poleciła w rozsądnej cenie ?

    OdpowiedzUsuń
  51. http://allegro.pl/neonail-derma-roller-540-igly-0-5mm-1mm-1-5mm-i3482749433.html zdecydowałam się na ten wałek taki sam jak twój :) jakie preparaty byś doradziła na rozstępy + jakiś serum w dobrej cenie ?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać Adriana :)

      Usuń
    2. Przepraszam, ale w tej chwili ciężko jest mi podać konkretną markę, nie stosuję, a i nowinek produktów na rozstępy, nie śledzę :)

      Usuń
  52. perfecta super slim chyba to kupię. a preparaty możesz jakieś doradzić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doradź coś w sprawie preparatów proszę :) i jeszcze jedno pytanie dezynfekcje mozna tylko tym płynem robić za sklepu ??

      Usuń
    2. Na samym końcu posta, napisałam o dezynfekcji :)
      Nie wiem jakie preparaty masz na myśli, suplementy?

      Usuń
  53. a no tak napisałaś o dezynfekcji moje nie dopatrzenie :) preparaty żeby jakoś wspomóc ten masaż na rozstępy ?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam w tym wypadku konsultację w aptece lub gabinecie kosmetycznym, w którym
      można kupić dobre produkty :)) Z drogeryjnych też jest taki mega wybór, że aż się w głowie kręci :D
      Niestety, ale nie jestem w stanie teraz podać konkretnej marki :)

      Usuń
  54. mam kolgen właśnie ten mega drogi dostałam go i jeżeli mam być szczera to może być używam raz dziennie na twarz żeby go zużyć efektów w sumie nie ma ;D i to nie jest zabawne bo strasznie napaliłam się na ten kolagen i Bogu dzięki dostałam go w prezencie (ten platinum- chyba najdroższy), wydaje mi się że lepiej kupić z bingo spa za ok 60zł jest owszem w formie płynnej jak woda ale po nim czuje że skóra jest nawilżona a po tamtym strasznie ściągnięta

    OdpowiedzUsuń
  55. Szukam po necie jakiś wieści na temat preparatów na cellulit pod derma roller.
    Przerobiłam kilka serum jeśli chodzi o zmarszczki: cell fusion, medik8, collagen platinum i jeszcze kilka innych ampułek.
    Byłam zadowolona z dwóch produktów: cell fusion i medik8, gdzie te drugie stosowałam też na rozstępy. Z początku miałam jedynie medik8 c-tetra, ale doradzono mi aby połączyć to z retinolem 3 TR też tej samej firmy. Nakłuwałam niewielki fragment 0,5mm na rozstępy przez około 2 miesiące czasu i widzę, że widoczność ich ewidentnie zmalała.

    Macie jakieś sprawdzone typy serum na cellulit?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie orientuję, ale może Czytelniczki coś poradzą :))

      Usuń
  56. Ado, czy dobrze zrozumialam z tresci posta i komentarzy, ze tego kolagenu ze zdjec uzywasz podczas mezoterapii? Jest bezpieczny do stosowania przed lub po rolkowaniu?
    Pozdrowienia,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam serum Balance z kwasem hialuronowym, jest jak najbardziej bezpieczne :))

      Usuń
    2. Ada, mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie- zwróciłaś uwagę, czy na Twoim opakowaniu jest jakaś data ważności?

      Usuń
    3. 12 miesięcy od otwarcia produktu :))

      Usuń
  57. Dziękuję Ci bardzo za info. Miałam wątpliwości czytając jego skład, nie znalazłam też nigdzie informacji producenta, że może być stosowane przy mezoterapii, a do tego są rekomendowane kosmetyki, które nie zawierają nic sztucznego. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam, zakupiłam dwa dermo rollery 0,5 mm na buzie i 1,5 mm na rozstępy. Moje pytanie brzmi : ile razy w tygodniu powinnam stosowac roller 0,5 mm a ile razy roller 1,5 m :) P.s jestem początkująca :(( i czy roler 1,5 mm nie zrobi mi zakazenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Jeden i drugi roller przed i po użyciu trzeba dezynfekować, to jest podstawa przy używaniu rolek niezależnie od długości igiełek - dzięki temu zapobiegamy zakażeniu.
      0,5mm na buzię 1-2 razy w tygodniu (na początku raz), rolka 1,5mm na rozstępy raz w tygodniu - ale przy masażach na rozstępy na początek radziłabym najpierw dwa - trzy razy zastosować do masażu rolkę 0,5mm żeby nieco przyzwyczaić skórę do zabiegów - pozdrawiam :))

      Usuń
    2. zaleca się wykonywanie takich zabiegów raz na tydzień

      Usuń